News

Join Clever (the AI partner of Profacts) at WebTomorrow!

02/06/2017

WebTomorrow holds its 6th Edition on the 8th & 9th of June in Flanders Expo Ghent. The yearly event attracts over 1.300 visitors each year. It is the leading event on digital impact in Belgium where CEO’s, entrepreneurs, managers and digital experts gather and exchange their knowledge.  Clever is delighted to be part of this event, so don’t forget to come and visit our booth!


Four topics

2017 has four central topics.

  • ‘What’s next in marketing’ talks about the ...

Read more »

Carine Vaeremans is de nieuwe Managing Director van Profacts

19/06/2017

Sinds begin april kan Profacts rekenen op de steun van een nieuwe Managing Director, Carine Vaeremans. Zij neemt de functie van Timothy Desmet en Stijn de Rammelaere over die samen Profacts in het leven riepen in 2006. 

Carine Vaeremans startte haar loopbaan bij Unilever. Gedurende ruim 10 jaar deed ze er een ruime ervaring op in customer development, marketing en onderzoek. Na haar rol als Business Unit Manager Beverages, vulde ze haar ervaring aan in een aantal ...


Read more »

Profacts behaalt het certificaat van erkend dienstverlener van de KMO Portefeuille.

21/06/2017

De KMO-portefeuille is een subsidiemaatregel voor KMO’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hierdoor krijgt u – als Vlaamse KMO – financiële steun voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van uw onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten.

Als geregistreerd dienstverlener van de KMO-portefeuille kan u vanaf nu subsidies ontvangen voor de advies- en opleidingsdiensten van Profacts.

Alle info over de KMO ...


Read more »

Product placement, does it pay off?

28/06/2017

Good one! Product Placement is everywhere. When you are watching television or a movie there’s a chance advertisers paid for having their product in frame.

It’s a handy way for advertisers to gain exposure with their brand without having to spend money on commercials.  The question is, does it pay off?  

That’s exactly what we are investigating through an in-house study that Profacts is conducting at this moment.

Want to know more?  Don’t hesitate to contact ...


Read more »